مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

فرد
ویژگی های فردی راهنمای تور

مرکز دانلود فایل نگارا | ویژگی های فردی راهنمای تور

  • مرکز دانلود فایل نگارا | ویژگی های فردی راهنمای تور

    کلیه محتوای این سایت اهم از پایان نامه ومقاله و تحقیق و فایلهای اموزشی از سطح اینترنت و سایتهای دیگر جمع آوری میشود و این سایت هیچ گونه مسولیتی در قبال محتوای انها نداشته و ندارد و اگر هنگام خرید دچار مشکل شدید با سایت مرجع تماس بگیرید

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: ویژگی,های,فردی,راهنمای,تور,

[ چهارشنبه 3 مرداد 1397 ] [ 13:18 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


اینفوگرافیک های محصولات چه ویژگی هایی دارند؟

اینفوگرافیک های محصولات چه ویژگی هایی دارند؟

از اینفوگرافی های محصولات در ارگان ها، سازمان ها و کمپانی های بزرگ استفاده می شود. هدف از تولید این نوع اینفوگرافی انتقال اطلاعات به کارمندان ویا کارکنان خواهد بود. از اینفوگرافیک محصولات در زمانی که نیاز به شرح یک خدمت یا محصول مشخص باشد، استفاده می شود. عموما در این سبک طراحی از ترکیب تصویر و داده استفاده می شود. زیرا این ترکیب به میزان درک مخاطب از موضوع می افزاید. البته لازم به ذکر است که استفاده همزمان از داده و تصویر از فضای درج اطلاعات تا حدودی می کاهد. اما مقصود نهایی جذب نگاه مخاطب و انتقال مفهوم مورد نظر است که در اینفوگرافیک های محصولات به خوبی اتفاق می افتد.

اینفوگرافیگ چیست؟

یکی از راهکارهای نوین تبلیغاتی که در سالیان اخیر در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها و سرمایه گذاران برای معرفی خدمات و محصولات خود اقدام به استفاده از آن می ‌نمایند؛ پدیده ای به نام اینفوگرافیک می باشد که به دلیل اهمیت و فراگیری آن، اشخاص متخصصی نسبت به فعالیت در این زمینه مبادرت می ورزند.

 با استفاده از اینفوگرافیک، شما می توانید؛ خدمات و محصولات و همچنین اطلاعات مد نظرتان را با استفاده از نمودارها و اشکال، در چارچوب تصاویر و فیلمها به مخاطب خود در حداقل زمان ممکن ارائه دهید.

اینفوگرافیک خلاصه شده دو واژه (information graphic) است که در ادبیات فارسی با معادل هایی نظیر؛ اطلاع نگاشت، گرافیک اطلاع رسان، داده نما، اینفوگرافی و… معرفی شده است.

چرا طراح شید را به عنوان خدمات دهنده اینفوگرافیک انتخاب نماییم؟

امروزه بسیاری از مجموعه ها اقدام به ارائه خدمات در حوزه طراحی اینفوگرافیک به شرکت ها و وب سایت های مختلف می نمایند که در بسیاری از موارد؛ جای خوشحالی و مسرت دارد که طراحان اینفوگرافیک حائز شرایط لازم برای ارائه خدمات مطلوب و حساب شده به مخاطبان محترم می باشنن.

اگر بخواهیم به  تعدادی از دلایلی که انتخاب مجموعه طراح شید را برای دریافت خدمات طراحی اینفوگرافیک از جانب مخاطبان مناسب نموده است، اشاره داشته باشیم؛ موارد ذیل بسیار مهم و اساسی است:

 تخصص اولین مولفه ارزشمند و اساسی برای هر حوزه فعالیتی می باشد که متخصصان طراحی اینفوگرافیک مجموعه طراح شید از آن برخوردارند.

 قیمت نهایی پروژه های اینفوگرافیک برای مشتریان مجموعه طراح شید؛ نسبت به وب سایت های خدماتی دیگر، پایین تر بوده و مرقون به صرفه تعیین شده است.

 با سپردن طراحی اینفوگرافیک خود به مجموعه طراح شید؛ نگرانی ها و دغدغه های مربوط به تاثیرگذاری اینفوگرافیک طراحی شده بر جامعه هدف، به حداقل می رسد.

 

چرا باید به اینفوگرافی اهمیت بدهیم؟

همانطور که عنوان نمودیم؛ طراحی اینفوگرافی ، راهکاری هستند که می ‌توان مخاطب را در زمان اندکی به اطلاعات و داده های مربوطه پیوند داد که از جنبه های گوناگون برای مخاطب، استفاده از اینفوگرافیک بسیار، مورد پسند واقع می باشد.

 علاوه بر اینکه مخاطبان با صرف زمان نسبتاً کوتاهی در قیاس با مطالعه متون و مقاله ‌های مربوط به آن حوزه، اطلاعات و داده های خود را دریافت می نمایند؛ از منظر سادگی و جذابیت نیز اینفوگرافیک ها مورد پسند و اقبال عمومی مخاطبان قرار گرفته اند.

از نظر علمی و تجربی ثابت شده است که از طریق اینفوگرافیک ها؛ مخاطبان به نحو ساده تر و بهتری می ‌توانند در رابطه با، به خاطر سپردن اطلاعات ورودی به نمایش گذاشته شده با راهکار بصری عمل نموده و تاثیرگذاری اینفوگرافیک ها به مراتب بیشتر از راهکارهای دیگر تبلیغاتی و یا انتقال اطلاعات و مفهوم می باشد.

بسیاری از دانشمندان و کارشناسان بر این عقیده استوارند که بیش از 50 درصد مغز انسان بر روی عملکرد های بصری معطوف می باشد و اطلاعات پیرامونی انسان، با استفاده از قوه بصری فراهم شده و در مغزش به پردازش گذاشته می شود. با استفاده از اینفوگرافیک ها، وب سایت ها، فروشگاه ها، کسب و کارها و دیگر بنگاه های تجاری و خدماتی قادر می باشند که آموزش ها و اطلاعات مورد نیاز مخاطبان جامعه هدف شان را با برنامه ریزی و استفاده از راهکارهای ریز بینانه ای فراهم نموده و در قالب اینفوگرافیک ها به جامعه هدف خود برسانند. امروزه با گسترش فضای مجازی و فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی و وب سایت های اینترنتی، اینفوگرافیک ها به عنوان راهکاری ساده و کم هزینه برای منتشر ساختن گفتمان های یک کسب و کار معرفی شده است که بر همین اساس؛ شاهد این موضوع هستیم که کسب و کارها و تجارت های کوچک و بزرگ، اقدام به در اختیار گرفتن طراحان اینفوگرافیک متخصص و مجرب می ‌نمایند.

بنابراین کلیه وب سایت های اینترنتی و کسب و کارهایی که فعالیت تبلیغاتی در بستر مجازی را به مد نظر قرار داده اند؛ از این فرصت برخوردارند که با طراحی اینفوگرافیک اختصاصی، کالا و خدمات شان را به جامعه هدف معرفی نموده و مباحث تبلیغاتی و انتشار اطلاعات و داده های مد نظرشان را تسهیل نمایند.

ولی به راستی یک اینفوگرافیک حرفه ای دارای چه شاخص هایی در جهت تاثیرگذاری حداکثری بر مخاطب جامعه هدف اش می باشد؟

 در این خصوص می توان ساعت ها به حرف و گفتگو پرداخت و دلایل و موارد زیادی را در کسب نتیجه مطلوب نهایی و تاثیرگذاری اینفوگرافیک مورد توجه قرار داد. همه این موارد در چارچوب تخصص و شناخت از دنیای اینفوگرافیک گنجانده می شود که شما با انتخاب مجموعه طراح شید؛ به این موارد دست خواهید یافت.

البته این راه یکی از بی شمار راهایی بود که براتون مثال زدیم.به مثالهای این مقاله،نمونه کارهای مشابه تو سایتای دیگه که تو ساخت،طراحی و کپی یه اینفوگرافیک خوب و موثر کمکتون میکنن هم،یه سری بزنید.

تا حالا اینفوگرافیک ای دیدن که نشه فهمید از کجا باید شروع به خوندنش کرد؟ این سفارش طراحی اینفوگرافی احتمالا روند درست رو در پیش نگرفته بوده.

 

 

 

برچسب ها: اینفوگرافیک,های,محصولات,چه,ویژگی,هایی,دارند؟,

[ دوشنبه 26 آذر 1397 ] [ 8:47 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


صفحه قبل 1 صفحه بعد